Joanne krijgt een kantoorstudio

Informatie over het worden van een recensent voor seksspeeltjes.
Joanne
Admin-site
Admin-site
Geslacht:

Joanne krijgt een kantoorstudio

Ongelezen bericht by Joanne » Di jan 21, 2020 8: 46 am

Opwindend nieuws. Ik verhuis begin maart naar een kantoorruimte en ben zo opgewonden. :D

Het geeft me een plek waar ik kan ontspannen en werken, en ik kan ook een studio maken waar ik meer video-inhoud voor mijn site en YouTube-kanaal kan opnemen.

Dit is een enorme stap voor mij en niet zonder risico, maar ik hoop dat het op dit moment de juiste beslissing is. Ik zal iedereen op de hoogte houden hoe ik er een krijg, maar hier is een voorproefje van de ruimte.

Meer informatie over het kantoor is hier te lezen.
Bijlages
Joanne's nieuwe kantoorruimte
Joanne's nieuwe kantoorruimte
officespace.jpg (28.78 KiB) 127 keer bekeken

Ik ben gewoon een kinky getrouwde moeder van twee die graag speelt met seksspeeltjes en er alles over te vertellen op internet. ;)

lawman
Frequente bezoeker
Frequente bezoeker
Geslacht:

Re: Joanne krijgt een kantoorstudio

Ongelezen bericht by lawman » Woe Jan 22, 2020 4: 17 pm

Wat spannend !!! Ik ken de angst die bij zo'n stap hoort heel goed. Mijn eerste carrièrekeuze was om automonteur te worden. Ik deed dit 8 jaar bij een lokaal full-service moeder- en pop-tankstation en kreeg een goede reputatie. Ik reed op een dag door een leeg gebouw en zei tegen mezelf dat dit een goede winkel zou zijn en 3 weken later was ik open voor zaken. Ik deed dit 10 jaar lang totdat de economie verzuurde. Toen 20 jaar geleden kreeg ik de computerbug heel erg en ging ik terug naar school. Ik ging niet naar de universiteit na de middelbare school. Ik heb nooit gedroomd dat ik 4 jaar kon doen nadat ik 20 jaar buiten was geweest en afstudeerde met een 4.0, maar dat deed ik en dat is wat ik sindsdien heb gedaan. Mijn eerste gedachten zijn dat u een positieve stap vooruit maakt. Je doet veel voor de gemeenschap en wordt gerespecteerd en zeer aanspreekbaar en eerlijk. Zolang je bent gereden zoals je bent, geniet van wat je doet en een plan hebt, zul je genieten van succes. Mijn volgende bron van angst (waar ik naar uitkijk maar nog steeds eng ben) is over een paar jaar met pensioen gaan. Ik kijk uit naar je voortgang.

Joanne
Admin-site
Admin-site
Geslacht:

Ongelezen bericht by Joanne » Do jan 23, 2020 10: 45 am

Bedankt Lawman,

Het was leuk van je om wat van je achtergronden te delen, dat waren twee grote sprongen voor jou en de grootste (pensionering) moet nog komen, veel geluk ermee.

Ik ben behoorlijk gedreven en kan heel gefocust zijn, deze beslissing moet er een zijn waar ik geen spijt van zal krijgen. Mijn geest draait al een miljoen kilometer per uur met dingen die ik moet doen, bouwen en onderzoeken, zodat ik er het maximale uit kan halen.

Ik ben halverwege het afdrukken van een Teleprompter die ik in Fusion360 heb ontworpen en die me hopelijk in staat zal stellen mijn spel te verbeteren als het gaat om video-recensies. Ik heb geluiddempende panelen om te maken en een studio en kantoor om te creëren wanneer ik begin maart eindelijk de toetsen in handen krijg.

Spannende tijden vooruit denk ik en ik kijk ernaar uit om ze met iedereen te delen.
Ik ben gewoon een kinky getrouwde moeder van twee die graag speelt met seksspeeltjes en er alles over te vertellen op internet. ;)

StimDog
Frequente bezoeker
Frequente bezoeker
Geslacht:

Ongelezen bericht by StimDog » Do jan 23, 2020 9: 20 pm

Gefeliciteerd, veel geluk met je uitbreiding.

Joanne
Admin-site
Admin-site
Geslacht:

Ongelezen bericht by Joanne » Vrij Jan 24, 2020 6: 38 pm

Bedankt StimDog, het zou veel hard werk moeten zijn, maar ook veel plezier ook.

Reageer