Amazon verlanglijst

Praat over alles en nog wat op dit forum. Dus als iets niet in een ander subforum past, wordt het over het algemeen hierheen verplaatst.
Joanne
Admin-site
Admin-site
Geslacht:

Amazon verlanglijst

Ongelezen bericht by Joanne » Do jan 09, 2020 2: 35 pm

Onlangs werd mij door iemand gevraagd of ik een Amazon-wishlist had, omdat ze die graag zouden willen bekijken en misschien iets voor me willen halen. Ik had er geen, en ik heb er ook nooit over gedacht, maar het zette me aan het denken.

Ik wist niet zeker of ik er een moest maken, omdat een kant van mij het een beetje onbeleefd en bijna als smeken beschouwt. De andere kant denkt, wat als iemand me in godsnaam een ​​geschenk wil sturen, waarom laten ze hen dan tenslotte gewoon genieten van het sturen van andere geschenken.

Dus na veel nadenken, besloot ik er een te maken en te zien hoe het gaat. Een ding dat me verbaasde, is hoe moeilijk het is om daadwerkelijk te kiezen wat er op een wishlist gaat en ik speel sinds begin december vorig jaar met het hele wishlist-idee en voeg langzaam dingen toe. Wat duur (nou ja, je weet het nooit) en andere goedkopere opties.

Wat vind je ervan? Zijn ze een goed of een slecht idee?

Hier is een link naar mijn Amazon-verlanglijst voor je vermaak, je kunt het bekijken en grinniken omdat ik veronderstel dat het een beetje inzicht in mijn psyche is.

Joanne's Amazon Wishlist

Ik ben gewoon een kinky getrouwde moeder van twee die graag speelt met seksspeeltjes en er alles over te vertellen op internet. ;)

Reageer